HelpDesk

Pro správné přihlášení do našeho HelpDesku je nutné být zaregistrován.

Pokud ještě nemáte přihlašovací údaje, musíte si vytvořit svůj účet - zaregistrovat se. Viz nápověda.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení

  

Společnost FS CODES je držitelem statusu VMware Partner ENTERPRISE SOLUTION PROVIDER 

Ověření záruky

Pokud je zařízení zakoupeno fyzickou osobou, vztahuje se na zařízení záruka 2 roky. K uplatnění této záruky je třeba doložit doklad o koupi zařízení. Zařízení zakoupené právnickou osobou, tj. na IČO, má pouze jednoletou záruku, pokud není k zařízení zakoupen CPQ (prodloužená záruka).

Za data uložená v přístroji neručíme. Před odesláním výrobku na reklamaci se ujistěte, že máte svá uživatelská data zálohovaná.

K ověření stavu záruky Vašeho zařízení je vždy potřeba sériové číslo (S/N) a produktové číslo vašeho zařízení (P/N)

Produktové číslo výrobku (P/N)

  • jedná se o šestimístné označení, kombinace písmen a číslic, např. D5465A

Výrobní (sériové) číslo výrobku (S/N)

  • standardně se jedná o desetimístné označení, kombinace písmen a číslic, např. SG759JH145. Můžete jej nalézt na produktu, konkrétně na obalu či záručním listě, pokud ho máte k dispozici

 

Zde je možno ověřit záruku HP zařízení.

Středisko podpory Hewlett Packard Enterprise produktů (servery, storage a síťové prvky)

hpe01

https://support.hpe.com/hpsc/wc/public/home

Středisko podpory HP produktů (notebooky, tiskárny atd.)

 

Logo hp    

     https://support.hp.com/us-en/checkwarranty

 

Zde je možno ověřit záruku DELL zařízení.

Dell Logo.svg 

    http://www.dell.com/support/home/cz/cs/czbsd1/product-support/servicetag/2VJMBT1/diagnose

 

Zde je možno ověřit záruku Lenovo zařízení.

lenovo logo red 

 http://support.lenovo.com/cz/cs/warrantylookup

 

Zde je možno ověřit záruku Apple zařízení.

apple logo 318 40184 

  https://checkcoverage.apple.com/cz/cs/...........