Záruka obecně pokrývá veškeré závady materiálu a elektroniky a veškeré výrobní vady zařízení v období záručního intervalu, který začíná datem nákupu zařízení uvedeném na prodejním dokladu. Jednoznačným identifikátorem zařízení je sériové číslo, které se eviduje zpravidla u funkčních celků a je také uvedeno na prodejním dokladu. Ostatní zařízení, která nejsou evidována podle sériových čísel, se při reklamaci identifikují podle čísla výrobku a prodejního dokladu.
Servisní centra zajišťují veškerý pozáruční servis na zařízení dodávaná firmou FS CODES se standardní dobou do definovaného SLA jednotlivého výrobce technologie (v jednodušších záležitostech na počkání).
Mimo těchto pozáručních oprav zajišťujeme také mimozáruční servis (tj. na zařízení, která nebyla dodána firmou FS CODES) pro vybrané druhy zařízení.
Veškerý tento servis je standardně prováděn v našich servisních střediscích po doručení vadného zařízení zákazníkem a platí pro:
Všem zákazníkům, kteří požadují servis přesahující standardní podmínky záručních a pozáručních oprav, nabízíme uzavření servisní smlouvy, jejíž předmětem bude uspokojení konkrétních požadavků na dobu odezvy a místě servisu, údržbu techniky atd.
Prostřednictvím servisních smluv nabízíme tyto služby:
Doba odezvy je maximální čas, který uplyne od nahlášení závady do začátku řešení servisním technikem - 2 až 4 hodiny.
Doba vyřešení problému (opravy) je maximální čas, který uplyne od nahlášení problému do jeho vyřešení servisním technikem - zpravidla v rozmezí 4, 6, 8,12, 24,48 a 72 hodin, nebo v závislosti na specifikaci v servisní smlouvě.
Servisní služba se dělí na dvě časová období:
Údržba výpočetní techniky a software je zpravidla prováděna ve stanovených intervalech po předem určenou dobu. V této době jsou zároveň prováděny neurgentní servisní zásahy.
V případě vzdáleného dohledu nad stavem sítě, hardware a software je dohledová služba držena po celou dobu základního a případně i rozšířeného pokrytí.