• HelpDesk
  • Home
  • Produkty a služby
  • O nás
  • Kontakty
  • HelpDesk
  • Home
  • Produkty a služby
  • O nás
  • Kontakty

Servis a HelpDesk

Servisní centra zajišťují veškerý záruční a pozáruční servis od společností na zařízení business společnosti HP Inc., Dell a Lenovo.
To vše do definovaného SLA jednotlivého výrobce technologie.  Jednodušší záležitosti v rámci možností jsme schopni opravit na počkání.

Vstup do HelpDesku

HelpDesk

Systém pro hlášení závad a automatické sledování postupu oprav.

Pro ješ​tě kvalitnější servisní služby se zaregistrujte do HelpDESKU.
Jedná se o velice jednoduchou registraci, kterou docílíte, že Vaše závada bude
vyřešena v co nejkratším termínu. Výhodou této registrace je, že můžete Vaši
zakázku kdykoli sledovat na webu.

Jakmile bude požadavek vložen do našeho systému, náš technik Vás bude
kontaktovat a domluví další postup opravy nebo vás bude informovat o
průběhu opravy.

Doporučujeme ale napřed si telefonicky ověřit u našich techniků nutnost
registrace

Servisní podmínky

Záruka obecně pokrývá veškeré závady materiálu  a elektroniky a veškeré výrobní vady zařízení v  období záručního intervalu, který začíná datem  nákupu zařízení uvedeném na prodejním dokladu.

Hlášení závad

Provádíme standartní záruční i pozáruční servis Hewlett Packard a Hewlett Packard Enterprise.

Ověření záruky

Můžete si sami ověřit záruku HP zařízení

FS CODES, s.r.o.    Třebohostická 1244/12   100 00, Praha 10 
Telefonní spojení :   +420 274 811 190       +420 274 814 481
Mobil:  +420 724 101 752
Email:   servis@fscodes.cz       obchod@fscodes.cz
IČ: 25623257      DIČ: CZ25623257
ID datové schránky: ab37avd
Společnost je zapsána u obchodního rejstříku, vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 55680

  Tento web používá pouze technické cookies, u nichž se z pohledu aktuálního zákona nevyžaduje souhlas uživatele.