• HelpDesk
  • Home
  • Produkty a služby
  • O nás
  • Kontakty
  • HelpDesk
  • Home
  • Produkty a služby
  • O nás
  • Kontakty

Ověření záruky

Pokud je zařízení zakoupeno fyzickou osobou, vztahuje se na zařízení záruka 2 roky.
K uplatnění této záruky je třeba doložit doklad o koupi zařízení.

Zařízení zakoupené právnickou osobou, tj. na IČO, má pouze jednoletou záruku, pokud není k zařízení zakoupen carepack/pro support (prodloužená záruka).

Za data uložená v zařízení neručíme. Před odesláním výrobku na reklamaci se ujistěte, že máte svá uživatelská data zálohovaná.

K ověření stavu záruky Vašeho zařízení je vždy potřeba sériové číslo (S/N) a produktové číslo vašeho zařízení (P/N).

Produktové číslo výrobku (P/N)
- jedná se o šestimístné označení, kombinace písmen a číslic, např. D5465A

Výrobní (sériové) číslo výrobku (S/N)
- standardně se jedná o desetimístné označení, kombinace písmen a číslic, např. SG759JH145
- můžete jej nalézt na produktu, konkrétně na obalu či záručním listě, pokud ho máte k dispozici

FS CODES, s.r.o.    Třebohostická 1244/12   100 00, Praha 10 
Telefonní spojení :   +420 274 811 190       +420 274 814 481
Mobil:  +420 724 101 752
Email:   servis@fscodes.cz       obchod@fscodes.cz
IČ: 25623257      DIČ: CZ25623257
ID datové schránky: ab37avd
Společnost je zapsána u obchodního rejstříku, vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 55680

  Tento web používá pouze technické cookies, u nichž se z pohledu aktuálního zákona nevyžaduje souhlas uživatele.